Онлайн-урок в межах програми «Дистанційний онлайн-курс для осіб з інвалідністю. Копірайтинг-професія успішного майбутнього»































Відбувся онлайн-урок в межах програми «Дистанційний онлайн-курс для осіб з інвалідністю. Копірайтинг-професія успішного майбутнього», яка реалізується ВГОІ «Правозахисна спілка інвалідів» за підтримки Фонду соціального захисту інвалідів та Міністерства соціальної політики України.
Нагадаємо, що ця програма створена аби навчити учасників програми – осіб з інвалідністю та/або членів сімей у складі якої є особа з інвалідністю, яка потребує постійного догляду, одній з найпопулярнішій і найперспективнішій онлайн-професії – копірайтингу.
Темою заняття стали тригери в копірайтингу та приклади їх застосування. Викладач курсу зазначив, що рекламу можна вважати якісною, якщо потенційні клієнти знайомляться з продуктом, цікавляться подробицями, і врешті-решт купують товар, який рекламується. Але для того щоб спонукати цільову аудиторію до покупки, прокласти шлях до серця споживача, слід знайти потрібні струни. Зробити це можна за допомогою використання влучних «зачіпок»-емоційних тригерів.Доведено, що більшість людей роблять вибір під дією емоцій, викликати у людини певні емоції і є завданням тригерів (з англ. «спусковий гачок»).Він запускає автоматичну реакцію на мозок, створює зв’язок з почуттям і ми починаємо діяти за певним алгоритмом.Ми повторно згадуємо як позитивні почуття (радість,ейфорію, задоволення, комфорт, захоплення), так і негативні (тривога, біль, страх, обурення, роздратування, заздрість). Причому останні, на думку психологів, впливають сильніше.Щоб задіяти перераховані емоції потрібно добре знати свого клієнта. Шляхів до пізнання два – комунікація та маркетингові дослідження. Учасники курсу дізналися про використання таких тригерів як «страх», «соціальний доказ», «створення дефіциту», «бажання заощадити», «отримати більше за ту ж ціну» та принципи їх впливу на аудиторію. Для закріплення отриманих знань слухачі курсу отримали домашнє завдання- написати 2 рекламні тексти використовуючи по 3 тригери у кожному з них.
Слідкуйте за новинами щодо програми на нашому сайті та офіційній сторінці організації у мережі Facebook.

Прес-центр

Поділитися в соц-мережах:

Leave a Reply