Відбувся 3 онлайн-урок в межах програми «Дистанційний онлайн-курс для осіб з інвалідністю. Копірайтинг-професія успішного майбутнього»





















15 вересня 2021 року відбувся 3 онлайн-урок в межах програми «Дистанційний онлайн-курс для осіб з інвалідністю. Копірайтинг-професія успішного майбутнього», яка реалізується ВГОІ «Правозахисна спілка інвалідів» за підтримки Фонду соціального захисту інвалідів та Міністерства соціальної політики України.
Нагадаємо, що ця програма створена аби навчити учасників програми – осіб з інвалідністю та/або членів сімей у складі якої є особа з інвалідністю, яка потребує постійного догляду, одній з найпопулярнішій і найперспективнішій онлайн-професії – копірайтингу.
Завдяки уроку під назвою «Заголовки і AIDA» учасники програми навчилися працювати з заголовками для текстів, а саме: дізналися як привернути увагу читача одним лише заголовком, як звернути увагу цільової аудиторії на продукт або послугу використовуючи правильні заголовки для тексту, навчилися створювати заголовки, «які продають» та дізнались про професійні лайфхаки письменників, які варто перейняти та застосовувати в роботі над заголовком.
Також тренер-експерт програми розповів слухачам курсу про перевірену формулу, яку застосовують у копірайтингу – модель AIDA. AIDA-це абревіатура, яка розшифровується як:
(A)-«Attention» – «Увага»;
(I)- «Interest» – «Інтерес»;
(D) «Desire» – «Бажання» ;
(A) «Action» – «Дія».
Учасники дізналися, що перший крок до використання методуAIDA – розуміння цільової аудиторії. Рекламні повідомлення повинні «стріляти» прямо в серце потенційного покупця. Тому модель AIDA в маркетингу, як і будь-який інший метод копірайтингу, буде працювати тільки тоді, коли він повністю «заточений» під цільову таргет-групу. Тренер-експерт програми зупинився на кожній складовій частині зазначеного методу та пояснив як зробити так, щоб первісна увага читача тексту через інтерес та бажання призвела до покупки товару/послуги, яка рекламується.
Домашнім завданням до наступного уроку стало написання та візуальне оформлення 2 продаючих текстів з використанням моделі AIDA.
Наступний урок відбудеться 22 вересня 2021 року.
Слідкуйте за новинами щодо програми на нашому сайті та офіційній сторінці організації у мережі Facebook.

Прес-центр

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.