Дистанційний онлайн-курс для осіб з інвалідністю. Копірайтинг-професія успішного майбутнього

























Відбувся черговий онлайн-урок в межах програми «Дистанційний онлайн-курс для осіб з інвалідністю. Копірайтинг-професія успішного майбутнього», яка реалізується ВГОІ «Правозахисна спілка інвалідів» за підтримки Фонду соціального захисту людей з інвалідністю та Міністерства соціальної політики України.
Нагадаємо, що ця програма створена аби навчити учасників програми – осіб з інвалідністю та/або членів сімей у складі якої є особа з інвалідністю, яка потребує постійного догляду, одній з найпопулярнішій і найперспективнішій онлайн-професії – копірайтер.
Темою уроку стало вивчення основ використання дизайну в копірайтингу. Слухачі курсу дізналися про:
1. правила працюючого банера;
2. значення, символізм та психологію кольору;
3. програми, які можна використовувати для складення кольорового кола та генерації палітр;
4. типографіку, види шрифтів та випадки, коли доцільно застосовувати той чи інший шрифт;
5. інформацію, де можна скачати та як встановити нові шрифти;
6. отримали інформацію щодо баз ресурсів щодо фотографії, векторної ілюстрації, векторних іконок, які будуть корисні для подальшої роботи.
Запрошений викладач розповів учасникам, що «працюючий банер» має відповідати наступним принципам:
– принципу порожнього простору;
-принципу «один банер-одне повідомлення»;
-принципу «один банер-один візуал»;
-принципу лаконічності та стислості.
Саме поєднання зазначених принципів призведе до створення якісного рекламного продукту-банеру, котрий не залишить байдужою цільову аудиторію.
Викладач зазначив, що займаючись підготовкою плаката, буклета або іншої друкованої реклами, дуже важливо добре продумати дизайн: правильно розташувати текст, знайти ефектну картинку і вибрати ту колірну гамму, на тлі якої реклама товару буде сприйматися найкращим чином.
Студенти курсу дізналися, що згідно з результатами, отриманими в ході численних психологічних експериментів, вченими був зроблений висновок, що колір певним чином впливає на сприйняття людиною ваги тіла, температури приміщення і оцінку віддаленості об’єкта. Так, червоний, оранжевий та жовтий кольори візуально наближають предмет, збільшуючи його обсяг і як би «підігріваючи» його. Блакитний, фіолетовий, синій, чорний – візуально віддаляють об’єкт, зменшують і «охолоджують» його. Тому, вибираючи той чи інший колір для реклами товару, слід оцінити його з точки зору цих параметрів. Окрім того колір не тільки викликає відповідну реакцію людини в залежності від його емоційного стану, а й певним чином формує його емоції. Так, червоний колір налаштовує на рішучість, здатний викликати у людини сильне бажання зробити той чи інший вчинок і, стосовно до теми нашої розмови, зробити енергійне зусилля і купити, наприклад, рекламований товар. Даний колір, як ніякий інший, здатний швидко привернути до себе увагу, зафіксувати погляд на предметі реклами. Помаранчевий колір допомагає викликати приплив життєвих сил, дає оптимістичний тонус. Цей колір найкраще використовувати в рекламі медикаментів, дитячих товарів, а також послуг у галузі охорони здоров’я та освіти. Жовтий колір налаштовує на комунікабельність та буде вдалий в рекламі дитячих товарів, послуг туристичних фірм, а також рекламних і PR-агентств. Синій колір допомагає сконцентруватися на найнеобхіднішому, зелений же все пом’якшує, знімає гостроту переживань.
Слідкуйте за новинами щодо програми на нашому сайті та офіційній сторінці організації у мережі Facebook.

Прес-центр

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.